Skip to main content
Porozmawiajmy
Logotypy Uni Europejskiej
Logotypy Uni Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Programu Inteligentny Rozwój i Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Informacja o dofinansowaniu

Staffly sp. z o.o. realizuje projekt: „Przeprowadzenie prac B+R nad technologią matchmakingu pracy tymczasowej na podstawie czynników psychometrycznych” realizowany w ramach powierzenia grantu zgodnie z Projektem: „303 Innovation Fund”

Cel projektu: Opracowanie technologii, która umożliwi pogłębioną analizę i profilowanie użytkowników portalu na potrzeby lepszego dopasowania zleceń w celu zwiększenia efektywności wykonywanej przez nich pracy.

Dofinansowanie projektu grantowego: 800 000 PLN

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Inteligentny Rozwój.

Śledź nas
2023-12-21
# Tematy
Śledź nas

Czterokrotny wzrost Staffly w 2023 roku

2023-12-21

„Nie ma nic prostszego niż założenie startupu i nic trudniejszego, niż zbudowanie go” – Riku Asikainen, EBAN

Ten rok był dla nas rokiem próby. Przed nami czas podsumowań.

Długo zastanawiałem się, w jaki sposób je napisać. Jako Founder startupu technologicznego mam w głowie tyle myśli, że mógłbym napisać o nich książkę. Natchnęły mnie artykuły i posty osób, które wskazywały na cel tego podsumowania.

Czy chodzi tutaj o bezrefleksyjne sukcesy, czy porażki? Moim zdaniem – ani o jedno, ani o drugie. Chodzi o wyciągnięcie wniosków, opisanie doświadczeń, podzielenie się spostrzeżeniami. I wyznaczenie drogi na 2024.

Liczby Staffly 2023

W związku z tym – jaki był dla nas mijający rok? Zacznijmy od liczb.

💚 11 389 – otrzymanych lub wysłanych maili,

💚 4 020 – nowych kontaktów na LinkedIn,

💚 3 200 – kilometrów przejechanych po Polsce w celach służbowych,

💚 1 910 – wykonanych zadań podczas codziennej pracy,

💚 348 – spotkań sprzedażowych z Klientami i potencjalnie zainteresowanymi (na różnych etapach),

💚 149 – napisanych postów na LinkedIn,

💚 138 – spotkań zespołu Staffly,

💚 120 – wysłanych gift – packów,

💚 43 – nowych Klientów Staffly,

💚 14 – dni urlopu, podczas których nie pracowałem,

💚 13 – wywiadów i publikacji w mediach na nasz temat (m. in Rzeczpospolita, My Company Polska, Puls Biznesu, MamStartup),

💚 12 – paneli dyskusyjnych, na których miałem okazję dzielić się wiedzą i doświadczeniem,

💚 11 – nagranych odcinków podcastu Mistrzynie i Mistrzowie HR(w tym Małgorzata Ohme, Maja Gojtowska, Anika Osmólska, Jacek Krajewski & inni 😍)

💚 6 – webinarów merytorycznych, które prowadziliśmy lub braliśmy w nich udział jako eksperci

💚 5 – nowych osób na pokładzie, z którymi nawiązaliśmy współpracę w ramach zespołu Staffly,

💚 4 – konferencje HR, w których braliśmy udział jako partner,

💚 3 – nominacje do prestiżowych nagród branżowych (European Economic Congress (Europejski Kongres Gospodarczy), Symbol Innowacji, Aula Polska),

💚 2 – grant i runda inwestycyjna pozyskana przez Staffly (AKCES NCBR, Freya Capital)

💚 1 – napisana przeze mnie książka (e-book – https://filipsobel.pl).

Ten rok był trudny z różnych względów. Pierwszy kwartał, w którym martwiliśmy się o to, czy wystarczy nam pieniędzy na koncie firmowym do końca 2023. Nauczyło mnie to zarówno pokory, jak i zaradności. Spotkania sprzedażowe, których było dużo, ale kończyły się niczym. Osoby, z którymi rozmawialiśmy przepadały po nich „jak kamień w wodę”. Nie rozumieliśmy, dlaczego.

Z tego chaosu wyłoniliśmy się silniejsi. Współpraca z mentorami branżowymi pomogła nam lepiej adresować wyzwania, z którymi mierzą się rekruterzy w codziennej pracy związanej z selekcją najlepszych kandydatów. Był to trudny czas. Zarówno fizycznie, jak i psychicznie – ciągła potrzeba martwienia się o kolejne dni, tygodnie i miesiące potrafi naprawdę dać w kość.

Kolejne trzy kwartały przyniosły odmianę tej rzeczywistości. Owocne rozmowy, wdrożenia i liczbę klientów rosnącą wykładniczo. Kończymy 2023 z kilkudziesięcioma nowymi podmiotami wśród naszego portfolio klientów w tym tak liczącymi się markami na rynku jak T-Mobile Polska, PKP Intercity, Credit Agricole Bank Polska S.A. czy Greenpeace.

Potwierdziliśmy wartość tych działań pod postacią grantu od AKCES NCBR i kolejnej pozyskanej rundy finansowania od funduszu VC Freya Capital, z którym współpracujemy od połowy 2022 roku. Nasze zaangażowanie i „dowiezienie” tego, co obiecaliśmy pokazuje najlepiej naszą determinację i to, że jesteśmy rzetelnym partnerem. Na koniec grudnia notujemy czterokrotny wzrost względem zeszłego roku. To efekt pracy całego zespołu Staffly, za który serdecznie dziękuję. Damian Wójcikiewicz, Łukasz Olejarczuk, Łukasz Półchłopek, MBA i sporo innych ludzi z zespołu, na co dzień niewidocznych, którym jestem za to naprawdę wdzięczny.

2023 to także nowe osoby na pokładzie Staffly. Oprócz Mentorów z nieskrywaną dumą mieliśmy przyjemność zaprosić do zespołu Daniel Tupczyński, który jako Growth Marketer wspiera Staffly w działaniach marketingowych. Pokładamy w tym duże nadzieje w 2024.

W tym roku było także naprawdę wiele paneli dyskusyjnych, webinariów i wystąpień publicznych, na które byłem zaproszony. Serdecznie za to dziękuję – dzielenie się wiedzą przed większą publiką zainteresowaną światem startupów to dla mnie czysta przyjemność. I chyba naprawdę zacząłem to lubić 👀

Ostatnie 365 dni pozwoliło nam na wiele okazji do dzielenia się wiedzą merytoryczną podczas webinarów, konferencji, konkursów startupowych (m. in wyróżnienie podczas Start-Up Contest Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach czy Aulery).

To także dla mnie okazja do poznania społeczności HR i nawiązania wielu wspaniałych relacji, które trwają i trwać mam nadzieję będą jak najdłużej. Dziękuję każdemu, z kim miałem okazję rozmawiać w tym roku za dzielenie się wiedzą. Dziękuję za każdą rozmowę, każdą wymienioną myśl. To dla mnie bardzo duża wartość.

Plan Staffly na 2024

Plan na 2024 mamy niesamowicie ambitny – utrzymanie tempa wzrostu na poziomie co najmniej 3x. Będzie potrzebne do tego jeszcze większe zaangażowanie niż w roku obecnym.

Ale nie ma przecież wyzwania, którego byśmy nie przeskoczyli – prawda? : ))