Staffly sp. z o.o. realizuje projekt: „Przeprowadzenie prac B+R nad technologią matchmakingu pracy tymczasowej na podstawie czynników psychometrycznych” realizowany w ramach powierzenia grantu zgodnie z Projektem: „303 Innovation Fund”
Cel projektu: Opracowanie technologii, która umożliwi pogłębioną analizę i profilowanie użytkowników portalu na potrzeby lepszego dopasowania zleceń w celu zwiększenia efektywności wykonywanej przez nich pracy.
Dofinansowanie projektu grantowego: 800 000 PLN
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Inteligentny Rozwój.
Branża retail okazuje się być jedną z dominujących wśród klientów polskiego startupu HR Tech. W ciągu roku od rozpoczęcia współpracy, kandydaci w sklepie Action wykonali ponad 800 testów na stanowisko zastępcy kierownika sklepu, co przyczyniło się do skutecznego wyboru najlepszego kandydata na to stanowisko. Teraz zakres automatycznych testów w rekrutacji przy integracji z eRecruiter zostanie rozszerzony również na stanowiska szeregowe w sklepach Action Polska.
Wdrażanie takiego rozwiązania w procesach rekrutacyjnych sklepu Action ma na celu zwiększenie jakości zatrudnienia, ale również wsparcie codziennej pracy rekruterów i zwiększenie satysfakcji samych pracowników. Dzięki lepszemu dopasowaniu umiejętności i predyspozycji kandydatów do wymagań stanowiska, pracownicy są w stanie lepiej wykonywać swoje zadania, co przekłada się na wyższą jakość obsługi klientów.
Co o dotychczasowej współpracy mówią obie strony?
„Produkt Staffly bardzo dobrze sprawdza się w warunkach branży retail. Przyspieszył preselekcję Kandydatów w Action Poland, pozwala także lepiej przygotować się rekrutującym do rozmów kwalifikacyjnych z aplikantami. Dużą wartością jest dla nas fakt, iż wynik testu Staffly pokrywa się z subiektywną oceną rekruterów, niejako potwierdzając swoją skuteczność.“ – zaznacza Piotr Machowski, Head of Human Resources Operations – Action Poland
,,To świetny krok w kierunku innowacyjnych rozwiązań w rekrutacji pracowników, który z pewnością przyczyni się do sukcesu sklepu Action. Wierzę, że coraz więcej firm będzie korzystać z narzędzi HR Tech, które pozwalają na bardziej precyzyjne dobieranie kandydatów i tym samym zwiększanie efektywności całego procesu rekrutacyjnego” – podsumowuje Filip Sobel, CEO Staffly.