Polski startup podpisał umowę licencyjną na dostarczenie krótkich testów osobowości dla
kandydatów do pracy w Dużym Benie, czyli największą siecią marketów alkoholowych w Polsce.
W ramach integracji z ATSem eRecruiter wybrani przez Partnera aplikujący otrzymają SMS oraz e-mail z linkiem do testu, który oprócz zautomatyzowanego feedbacku i wyników dla kandydata pozwoli także na wsparcie pracy rekruterów w podjęciu jak najbardziej obiektywnej decyzji co do procesowania danej aplikacji.
– Podjęcie współpracy z kolejnym graczem z branży retail to dla nas jasny sygnał, że produkt Staffly ma swoje zastosowanie i wskazuje realną wartość. Dane z innych wdrożeń komercyjnych, na tę chwilę jeszcze niejawne, wyglądają naprawdę obiecująco. Mamy nadzieję, że już niedługo pozwoli nam to na opracowanie biznesowego case study i udostępnienie go wszystkim zainteresowanym – wskazuje Filip Sobel, CEO & Founder Staffly.