Skip to main content

Testy rekrutacyjneOtrzymaj wymarzoną pracę w sprzedaży

Wypełnij test osobowości Staffly za 9,90 PLN i zidentyfikuj swoje mocne strony. Dołącz raport do CV, wyróżnij swoją aplikację i zdobądź szansę na dopasowane oferty pracy.

Hero desktop b2c
hero mobile

Pracodawcy, którzy nam zaufali

Profile stanowisk

Przedstawiciel/ka Handlowy/a

Odpowiada za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz realizację celów sprzedażowych firmy. Osoba na tym stanowisku prowadzi negocjacje handlowe, prezentuje produkty i usługi, a także monitoruje rynek w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych. Z pomocą testu zweryfikujesz m. in swoją elastyczność, inicjatywę własną czy odporność na stres.

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta

Zapewnia wsparcie i doradztwo dla klientów, rozwiązując ich zapytania i problemy oraz pomagając w efektywnym korzystaniu z produktów i usług firmy. Osoba ta pełni również rolę łącznika między klientem a firmą, dbając o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta. Z pomocą testu zweryfikujesz m. in swoją cierpliwość, komunikatywność czy wrażliwość na innych.

Sales Development Representative (SDR)

Specjalizuje się w identyfikowaniu i rozwijaniu nowych możliwości sprzedaży poprzez pierwszy kontakt z potencjalnymi klientami. Odpowiada za kwalifikację leadów sprzedażowych, umawianie spotkań i wspieranie zespołu sprzedaży w celu zwiększenia przychodów. Z pomocą testu zweryfikujesz m. in swoje zdecydowanie, nawiązywanie kontaktów i motywację wewnętrzną.

Sprzedawca

Odpowiada za bezpośrednią obsługę klienta, prezentację produktów oraz finalizację transakcji sprzedaży. Pracuje na rzecz zadowolenia klienta, doradzając w wyborze najlepszych rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb i oczekiwań. Z pomocą testu zweryfikujesz m. in swoją kulturę osobistą czy umiejętność przekonywania.

Project Manager/ka

Koordynuje procesy, zasoby i personel w projekcie, zapewniając osiągnięcie celów w określonym czasie i budżecie. Zarządza planowaniem, wykonywaniem i kontrolą działań. Z pomocą testu zweryfikujesz m. in swoją asertywność, współpracę i gotowość do brania odpowiedzialności.

Specjalista/ka Call-center

Centralne miejsce obsługi klienta, gdzie specjaliści udzielają informacji, rozwiązują problemy oraz obsługują zapytania klientów przez telefon, e-mail, czat lub inne kanały komunikacyjne. Z pomocą testu zweryfikujesz m. in swoją komunikatywność, kontrolę emocji czy odporność na bodźce.

Co zyskasz przez wypełnienie testu?

1Odkryj mocne strony

Zdiagnozuj swoje mocne strony, otrzymaj personalizowane wskazówki 
od zespołu ekspertów i trenerów karier, jak pracować nad nimi w przyszłości.

2Wyróżnij swoje CV

Wyróżnij swoje CV dołączając wynik testu i zwiększ szanse na zaproszenie 
na rozmowę kwalifikacyjną.

3Otrzymaj dopasowane oferty pracy

Wypełniając test możesz dobrowolnie zapisać się do bazy kandydatów. Bądź na bieżąco z najlepszymi ofertami pracy w Twojej lokalizacji.

Przyjazny proces: Zwiększ swoje szanse na rozmowę kwalifikacyjną!

  1. Wybierz stanowisko, do którego chcesz sprawdzić swoje dopasowanie.
  2. Dokonaj zakupu (można płacić BLIKiem!) a po kilku sekundach otrzymasz link do testu na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
  3. Wypełnij krótki test (7-9 minut), a na koniec otrzymasz personalizowaną informację z wynikiem. Jeśli chcesz, otrzymasz raport PDF oraz certyfikat.
  4. Dołącz raport do CV i zwiększ szansę na zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną.
  5. Dobrowolnie możesz zapisać się do bazy kandydatów 
i otrzymywać dopasowane oferty od pracodawców.

Co mówią rekruterki i rekruterzy?

Aneta CekieraPrezes Zarządu w Telekadra

Badania psychometryczne Staffly, realizowane na etapie wstępnej preselekcji Kandydatów, pozwoliły nam na przyspieszenie i skrócenie procesu rekrutacji, a co za tym idzie, umożliwiły przekierowanie części zasobów w inne obszary HR.

Testy psychometryczne i kompetencyjne doskonale sprawdzają się w różnorodnym środowisku agencji pracy, o czym świadczy także zadowolenie naszych Partnerów w zakresie dopasowania pracownika do wymagań stanowiskowych. Również opinie otrzymywane od Kandydatów, którzy mogli sprawdzić swoje mocne i słabe strony, są dla nas ważnym sygnałem świadczącym o wartościach płynących ze współpracy ze Staffly.”

Marcin SzczeblewskiPeople & Culture team, TMMP Poland

Wszystkie firmy produkcyjne borykają się z niedostatkiem personelu, a te, które przyciągają kandydatów, głowią się, w jaki sposób zidentyfikować tych o największym potencjale i perspektywie długotrwałej współpracy.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie testów psychometrycznych Staffly, ponieważ zależy nam na poznaniu realnych predyspozycji i preferencji kandydatów, a te bardzo trudno zidentyfikować podczas rozmowy czy lektury życiorysu. Testy, którym poddaliśmy grupę doświadczonych pracowników Toyoty pozwoliły na zdefiniowanie pożądanego profilu kandydata i liczymy, że w dłuższej perspektywie pozwolą nam jeszcze trafniej dobierać kandydatów i budować stabilną załogę.”

Piotr MachowskiHead of Human Resources Operations w Action

Produkt Staffly bardzo dobrze sprawdza się w warunkach branży retail. Przyspieszył preselekcję Kandydatów w Action Poland, pozwala także lepiej przygotować się rekrutującym do rozmów kwalifikacyjnych z aplikantami.
Dużą wartością jest dla nas fakt, iż wynik testu Staffly pokrywa się z subiektywną oceną rekruterów, niejako potwierdzając swoją skuteczność.”

Michał MalarczykKoordynator ds. Szkoleń w Duży Ben

Staffly pomogło nam lepiej określić pożądany profil Kandydata do pracy na sklepie, przyspieszyło proces weryfikacji spływających CVek, a także zwiększyło jakość i organizację rekrutacji. Dodatkowe funkcjonalności, takie jak pytania behawioralne (scenkowe), pomagają jeszcze lepiej zorientować się, czy kandydat odnajdzie się w nowym miejscu pracy.”

Krystian DrozdSpecjalista ds. Personalnych w VIVE Textile Recycling

Testy psychometryczne oferowane ze strony Staffly, pozwoliły nam spojrzeń na kandydatów z nieco szerszej perspektywy. Pozwoliły poznać interesujący nas, na danym stanowisku, mały ale często kluczowy element osobowości, który przy ocenie CV jest niezwykle ciężki lub niemożliwy wręcz do wychwycenia. Dzięki temu już na etapie preselekcji, byliśmy w stanie ukierunkować uwagę na konkretne elementy, które weryfikowaliśmy na kolejnym etapie – podczas spotkań i rozmów z kandydatami, szczególnie na stanowiskach zarządzających oraz biurowych/specjalistycznych.
Dodatkowo przydatną informacją okazały się również testy przerwane, które w przypadku części kandydatów rzutowały również na ich bezpośrednio niską motywację i małe zaangażowanie na kolejnych etapach rekrutacji.”

Nasze sukcesy opisują

“Staffly buduje innowacyjną technologię testowania psychometrycznego kandydatów do pracy. Za granicą aż 80 proc. firm z listy „Fortune 500” korzysta z takich testów (m.in. Apple, Wallmart czy AT&T) oraz 75 ze 100 najbardziej wartościowych firm w Wielkiej Brytanii. Teraz czas na Polskę.”

“Twórcy Staffly postawili na autorskie testy psychometryczne, weryfikujące kluczowe cechy osobowości kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla. W praktyce pozwalają one rekruterowi podjąć jak najbardziej obiektywną decyzję co do dopasowania kandydata do konkretnego stanowiska pracy.”

„Spółka oferująca narzędzia dla rekruterów zdobyła finansowe wsparcie od funduszu Freya Capital. Inwestorów przekonało szybkie tempo wzrostu.”

“Startup Staffly.pl pomaga firmom zmniejszać rotację i dopasowuje osobowość i kompetencje kandydata do oferowanego stanowiska pracy. To przydatna usługa zwłaszcza w branżach, które odnotowują wysoką rotację, takich jak logistyka, produkcja czy obsługa klienta.”

CostaMcCraeWielka Piątka

Metodologia

Konstrukcja narzędzia opiera się na teorii Wielkiej Piątki (Costa, McCrae), jest to koncepcja centralna, na kanwie której zostały uporządkowane cechy profili.

Zakresy ujęte zostały jako: Ekstrawersja, Ugodowość, Otwartość, Stabilność Emocjonalna (odwrotność wobec Neurotyzmu w koncepcji bazowej), Sumienność.

Prócz założeń pięcioczynnikowej teorii osobowości narzędzie oparte zostało na dodatkowych obszarach:

Współpraca i komunikacja

Komunikacja rozumiana jest jako interakcja (transakcja) pomiędzy dwiema stronami. Odnosi się do sytuacji w zakresie komunikacji interpersonalnej jak i grupowej. Komunikacja rozumiana jest zarówno jako cecha osobista (związana z wyrażaniem siebie, formułowaniem myśli, potrzeb, własnego z dania) jak i kompetencja interpersonalna (związana z budowaniem relacji, rozumieniem komunikatów innych osób).

Inteligencje

W narzędziu znajdują się wskaźniki behawioralne odnoszące się do teorii z zakresu inteligencji emocjonalnej i społecznej (Goleman), odniesienia do inteligencji wielorakiej (Gardner) oraz aspektów funkcjonowania poznawczego (pamięć, uwaga, spostrzegawczość).

Kreatywność

Kreatywne myślenie wyraża się na operacjach takich jak: poszukiwanie nowych, nietypowych rozwiązań, generowanie nowych pomysłów (np. w celu podnoszenia jakości i rozwoju), nietypowe zastosowania istniejących elementów czy spontaniczne przypuszczania (Torrance).

Temperament

Temperament to zespół pogrupowanych czynników osobowościowych warunkujących przystosowanie człowieka do otoczenia, jego zdolność przyswajania doświadczeń i uczenia się (H. Eysenck 1952, 1967, 1982).

Motywacja

Wskaźniki motywacyjne rozumiane jako zestaw czynników związanych z indywidualnym podejmowaniem wyzwań do działania i podejmowania ambitnych wyzwań (indywidualnie) w odwołaniu do koncepcji Karaska, Zuckermana i Schulera.

moneypl_logo
Nominacja Technologia Roku 2024
Aula Polska logo
Nominacja Aula Polska 2024
EEC Challenge 2023
Finalista EEC Startup Challenge 2023
Innowacyjny Lider logo
Laureat Innowacyjny Lider 2023