Skip to main content
Porozmawiajmy
Logotypy Uni Europejskiej
Logotypy Uni Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Programu Inteligentny Rozwój i Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

Informacja o dofinansowaniu

Staffly sp. z o.o. realizuje projekt: „Przeprowadzenie prac B+R nad technologią matchmakingu pracy tymczasowej na podstawie czynników psychometrycznych” realizowany w ramach powierzenia grantu zgodnie z Projektem: „303 Innovation Fund”

Cel projektu: Opracowanie technologii, która umożliwi pogłębioną analizę i profilowanie użytkowników portalu na potrzeby lepszego dopasowania zleceń w celu zwiększenia efektywności wykonywanej przez nich pracy.

Dofinansowanie projektu grantowego: 800 000 PLN

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Inteligentny Rozwój.

Śledź nas
2024-03-14
# Tematy
Śledź nas

PKP Intercity po udanym pilotażu rozszerza zakres współpracy ze Staffly

2024-03-14

Lider polskiego rynku przewozów kolejowych podpisał umowę o długotrwałej współpracy z polskim startupem HR Tech, Staffly polegającą na prawdziwej rewolucji w procesie rekrutacyjnym. Inicjatywa ta to odpowiedź na potrzebę wdrożenia nowoczesnych technologii wspierających codzienną, ciężką pracę działu HR związaną z selekcją najlepszych kandydatów oraz ich dopasowania do kultury organizacyjnej.

W ramach współpracy Staffly udostępni PKP IC zestaw personalizowanych i krótkich testów w rekrutacji badających osobowość i culture-fit kandydatek i kandydatów na etapie pre-selekcji, jeszcze przed pierwszym kontaktem z rekruterem. Stanowiska, których dotyczyć będzie zakres współpracy to m. in konduktor, kasjer czy licencja maszynisty.

Testy w ramach autorskiego narzędzia psychometrycznego zostały przygotowane przez dedykowany zespół psychometrów, psychologów, socjologów i analityków Staffly oraz dostosowane do zakresu obowiązków oraz oczekiwań pracodawcy jeżeli chodzi o PKP Intercity. Wspierają także budowanie skutecznego wizerunku marki pracodawcy za pomocą elementu Employer Branding (logo/kolory firmy w teście, krótkie wprowadzenie w charakterystykę stanowiska jeszcze przed pierwszym kontaktem z rekruterem).

Technologia jest w pełni zintegrowana z systemem do rekrutacji, z którego korzysta PKP IC. Testy do kandydatek i kandydatów wysyłane są automatycznie za pomocą SMS oraz mail, ich wypełnienie trwa ok. 5-7 minut, a wynik jest widoczny natychmiast po jego zakończeniu zarówno dla rekrutera, jak i kandydata. Narzędzie oferuje także dodatkową wartość w postaci diagnozy mocnych i słabych stron aplikujących oraz z konkretnymi sugestiami, jak mogą pracować nad nimi w przyszłości.

Podpisanie umowy poprzedził kilkumiesięczny pilotaż, w ramach którego udowodniono przyspieszenie selekcji CV o imponujący wskaźnik 80%.

Treść business case study dotycząca pilotażu i jego wyników jest dostępna TUTAJ. To jeden z przykładów, jak technologia może wspierać i rewolucjonizować tradycyjne procesy HR, przynosząc korzyści zarówno pracodawcom, jak i kandydatom.

Zapisz się do naszego
newslettera

Regularnie otrzymuj aktualne informacje i wskazówki dotyczące zarządzania talentami w procesie rekrutacji

moneypl_logo
Nominacja Technologia Roku 2024
Aula Polska logo
Nominacja Aula Polska 2024
EEC Challenge 2023
Finalista EEC Startup Challenge 2023
Innowacyjny Lider logo
Laureat Innowacyjny Lider 2023